Jsou děti, které opustí základní školu, připraveny na život? A co to znamená být připraven na život? Měly by umět rozlišit vybrané deriváty uhlovodíků nebo se umět svobodně rozhodovat, zvládat překonávat překážky či dosahovat své cíle?
22. 2. | 18:00
Při jakých podmínkách si dítě může činnost zamilovat? A proč může být nebezpečné vytvářet u dětí pozitivní emoční vazbu k vítězství?
24. 2. | 18:00
Kdy byl upálen Mistr Jan Hus nebo kde žijí lední medvědi si dnes každý vygooglí za zlomek vteřiny. Co by tedy vlastně měly děti vědět? K čemu slouží paměť v době digitální? Ohrozil internet náš mozek - nebo ho naopak osvobodil?
1. 3. | 18:00
Čtení knih ve 21. století stále víc nahrazují digitální média. Má tedy vůbec ještě smysl vést děti ke čtenářství? A jak děti ke čtení motivovat, aby je bavilo a nebylo pouhou školní povinností?
3. 3. | 18:00
Naučme se využívat nenásilnou komunikaci ve výchově našich dětí. Předcházejme zbytečnému hněvu a řešme konflikty efektivně.